Omdat persoonlijk contact bij mij voorop staat, pas ik dit ook toe op de manier waarop jij als klant bij mij afrekent. Géén directe ideal-betalingen via onze webshop, maar altijd achteraf via een bankoverschrijving. Dit is niet alleen gemakkelijker voor mijzelf, maar ook voor het in behandeling nemen van jouw bestelling en factoren als levertijd, bezorgen/afhalen, opmerkingen etc.
Vaak heb jij als klant namelijk je eigen wensen betreft een bepaald product. Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen tevreden is met zijn of haar (kraam)cadeau zal ik ná jouw “bestelling” contact met jou opnemen via mail of WhatsApp. Na ons contact over hoe jouw bestelling vorm moet krijgen en de betaling is voldaan, ga ik direct voor jou aan de slag!
Bestellen
Als u een bestelling wilt plaatsen klikt u op “in winkelmand” en geeft u het aantal aan, ongeacht maat of kleur. Een stap verder komt u bij factuurgegevens en kunt u in het vakje bestelnotities uw kleur, maat en verdere wensen vermelden. Hierna komt u bij de betaalgegevens en kunt u het totaalbedrag overmaken op de vermeldde bankrekening. Na ontvangst van betaling gaat het proces verder in werking zoals hieronder beschreven.